KONTAKT

Dyrektor – Dorota Wojtun – Koblańska (pokój nr 1a) tel. 76 72468 51 

Zastępca dyrektora – Anna Glinkowska - I piętro (pokój nr 14) tel. 76 8479023 lub 76 73246851 wew. 102

REFERAT FINANSOWO-KSIĘGOWY

Główna Księgowa – Katarzyna Kujawa – I piętro (pokój nr 15b)

tel. 76 8479036 lub 76 73246851 wew.113

Księgowy – Alicja Grabowska - I piętro (pokój nr 15a)

tel. 76 8479024 lub 76 7246851 wew. 103

Podinspektor – Anna Powązka - I piętro (pokój nr 15a)

tel. 76 8479024 lub 76 7246851 wew. 103

REFERAT ORGANIZACJI I KADR

Inspektor – Sylwia Mikulska – I piętro (pokój 15a)

tel. 76 8479024 lub 76 7246851 wew. 103

REFERAT POMOCY SPOŁECZNEJ

Pracownicy socjalni:

Mariola Krzeńć - pokój nr 3, tel. 76 8479028 lub 76 7246851 wew.107

Agnieszka Stadnicka - pokój nr 5, tel. 76 8479026 lub 76 7246851 wew. 105

Iwona Czuczak - pokój nr 6, tel. 76 8479032 lub 76 7246851 wew. 111

Aspirant pracy socjalnej:

Joanna Juszkieiwcz – pokój nr 6, tel. 76 8479032 lub 76 7246851 wew. 111

Asystent rodziny – Jolanta Kowal – pokój nr 10, tel. 76 8479035 lub 76 7246851 wew.112

Podinspektor – Agata Sajdyk (pokój nr 2a), tel. 76 8479027 lub 76 7246851 wew.106 prowadzi postępowania w sprawach:

 

       wynikających z programów społecznych, w tym Programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”, „Korpus wsparcia seniora”

 

       świadczenia pomocy materialnej dla uczniów

 

       organizacji mieszkania chronionego

 

Referent - Joanna Kryś (pokój nr 4), tel. 76 8479025 lub 76 7246851 wew. 104 prowadzi postępowania w sprawach:

 

       wydawanie świadczeń rzeczowych

 

       wydawanie decyzji administracyjnych w sprawie świadczeń z pomocy społecznej

 

REFERAT ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH

Inspektor - Monika Bachta (pokój nr 8) tel. 76 8479033 lub 76 7246851 wew. 109 prowadzi postępowania w sprawach:

 

       fundusz alimentacyjny

 

       świadczenia rodzinne dla osób pobierających fundusz alimentacyjny

 

       dłużnicy alimentacyjni

 

       jednorazowe świadczenie przyznawane na podstawie przepisów ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin "Za życiem "

 

       Karta Dużej Rodziny

 

       refundacji podatku VAT za dostarczone paliwa gazowe w 2023r. i 2024r.

 

Inspektor Anna Łyskowka (pokój nr 8) tel. 76 8479031 lub 76 7246851 wew. 110 prowadzi postępowania w sprawie:

 

       świadczenia rodzinne

 

       dodatki mieszkaniowe i energetyczne

 

       refundacji podatku VAT za dostarczone paliwa gazowe w 2023r. i 2024r.

KLUB „SENIOR +” w Rudnej przy ul. Ścinawskiej 21

Koordynator – Weronika Czarna tel. 667-089-972

Godziny pracy Klubu:

od poniedziałku do czwartku w godz. od 8:00 do 13:00

PORADNICTWO SPECJALISTYCZNE (pokój nr 10 wejście II)

tel. 76 8479035 lub 76 7246851 wew. 112

poradnictwo psychologiczne: wtorek w godz. 11:30 - 15:30

Przyjęcia na podstawie rejestracji prowadzonej przez pracowników socjalnych w pokoju nr 3, 5 i 6.

poradnictwo w zakresie uzależnień

Specjalista psychoterapii terapii uzależnień: piątek w godz. 14:00-17:00.

Nie obowiązuje wcześniejsza rejestracja.

NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA (pokój nr 11 wejście II) Przyjęcia po wcześniejszej rejestracji

pod nr tel. 76 7467175, elektronicznie – poprzez formularz na stronie gov.pl – NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA lub osobiście – w Starostwie Powiatowym w Lubinie, pokój nr 130

Godziny pracy Punktu:

poniedziałek i czwartek  8.30 – 12.30

wtorek 12.30 – 16.30

środa 12.00 – 16

piątek 7.30 – 11.30

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 28 lipca 2017 13:31
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marek Łokaj
Ilość wyświetleń: 14967
07 stycznia 2025 16:31 (Marek Łokaj) - Zmiana treści zakładki.
07 stycznia 2025 16:30 (Marek Łokaj) - Zmiana treści zakładki.
07 stycznia 2025 16:30 (Marek Łokaj) - Zmiana treści zakładki.